Könyvelőknek hatékony megoldás kell

Nem csak az ár a fontos!

Contorg Gazdasági Tanácsadó Kft évtizedek óta készít pénzügyi- és számviteli programokat. Felhasználó partnereink között egyaránt megtalálhatóak saját, önálló könyvelési szervezettel működő vállalatok, és számviteli szolgáltatásokat nyújtó könyvelőirodák, könyvelők.

A hatékonyság egyaránt fontos mindenkinek, mert sok az elvégzendő feladat és kevés a rendelkezésre álló kapacitás. Ezért már két évtizede az egységes adatbázissal működő integrált megoldásokat részesítjük előnyben. Ami bevált a szolgáltató könyvelői ágazatban, az hasznos a vállalkozás saját könyvelési részlegében is – mert garantáltan hatékony.

Vállalatoknak

Többféle területre, ágazatra készítünk integrált rendszereket, illetve főkönyvi programokat. Kínálatunkban megtalálható a kettős könyvviteli, az egyszeres könyvvezetési, bérügyviteli programok önálló vállalatoknak, szolgáltató könyvelőknek. A könyvviteli rendszerekkel integrálható minden további programmodul, így a házipénztár, a számlázás, a tárgyi eszköz-nyilvántartás, a készletkönyvelés, a gyártás, a jövedéki nyilvántartás, stb.

A gazdasági, pénzügyi folyamatokhoz igazodó, jól adaptálható, egyedi igényekre is testre szabható vállalati integrált rendszereket, vállalati főkönyvi rendszereket, többféle ágazati tapasztalattal készítjük, megszervezzük, telepítjük, betanítjuk.

  • Mezőgazdaság
  • Építőipar
  • Nagykereskedelem
  • Belföldi és nemzetközi szállítmányozás
  • Jövedéki engedélyes kiskereskedelem
  • Nagykereskedelem
  • Szolgáltatók
  • Nonprofit szociális szolgáltatók
  • Könyvelők, könyvelőirodai szolgáltatók

Szoftvereink az adott ágazat sajátosságainak megfelelő tartalommal, teljes körűen integrált rendszerek, egyben kezelik a gazdasági szervezetek főkönyvi könyvelési, pénzügyi-nyilvántartási, raktár-nyilvántartási, készletkönyvelési, számlázási feladatait, széleskörűen kiszolgálják a korszerű vállalatvezetés igényeit, megteremtik a „vezethető” vállalat ügyviteli alapjait. Bátran ajánljuk mezőgazdasági vállalkozások ügyviteli rendszereinek korszerűsítéséhez is. Az Evolut For rendszer egyik változata a mezőgazdaság jellegzetes könyvelési feladatait, továbbá az állatkönyvelés speciális készletkönyvelési tételeit is automatizáltan végzi – jelentős segítséget nyújtva az e területen működő vállalkozások számviteli tevékenységének minőségi kivitelezéséhez.

Vállalatoknak miért Evolut Integrált rendszer?

  • Teljes vállalkozást átfogó, integráltan működő egységes rendszer
  • Tulajdonosi ellenőrzés lehetősége, folyamatok követése távolról
  • Hálózatban működik
  • Felhőben működik
  • Távolról folytatható számlázás, házipénztár-kezelés, vagy könyvelés
  • Önműködő devizaműveletek, árfolyam-könyveléssel
  • Deviza-alapú könyvvezetés minden modulban
  • Összköltséges vagy elsődleges költséghely-könyvelés
  • Készletgazdálkodás, korlátlan raktárhelyek,
  • Partnerhez kapcsolható, időben is változtatható árjegyzékek
  • Rugalmas kedvezményrendszer, automatizált leltározás
  • Felvásárlási jegy-készítés, őstermelői NAV 08 adatszolgáltatás
  • Késztermék-gyártás, szűkített önköltség-adatszolgáltatás
  • EDI alapú rendelés és e-számlázási rendszer
  • Beépített környezetvédelmi termékdíj-rendszer
  • Jövedéki engedélyes kereskedői nyilvántartás adatszolgáltatással
  • Tárgyi eszköz-nyilvántartás, HUF-ban és devizában egyaránt
  • Mikro- és kisvállalkozások számára is készítettünk elérhető áron alkalmazásokat
  • Megbízható szakmai háttér, ügyfélszolgálat, rendszeres terméktámogatás, jogi követés

Könyvviteli szolgáltatóknak miért az Evolut Pro7?

Azt valljuk: egy profi könyvelő legyen minden feladatra felkészülve! Kettős könyvelési rendszerünk (többcéges) könyvelői irodai változata az Evolut Pro7 Pénzügyi és Számviteli programcsomag hétféle könyvvezetési módra képes beállításától függően, ráadásul felhőben is működik!

Melyek ezek a könyvvezetési eljárások?

  1. Mikrogazdálkodói könyvelés
  2. Összköltséges könyvelés
  3. Összköltséges könyvvezetés költséghellyel
  4. Elsődleges költséghely, másodlagos költségnem-könyvelés
  5. Elsődleges költségnem, másodlagos költséghely-könyvelés
  6. Deviza-alapú könyvelés + készlet, számlázás, tárgyi eszköz-nyilvántartás
  7. Eltérő üzleti év alkalmazása + évközi nyitás lehetősége

További előnyök

  • A szoftver használható felhőben, és távkönyvelésre is alkalmas
  • Egy adatbevitelből komplett főkönyv és analitika
  • Négynyelvű számlatükör, mérleg- és eredménykimutatás
  • Könyvvizsgálóbarát Audit XML,
  • OBR – kompatibilis Mérleg, Kiegészítő melléklet-készítő modul
  • Könyvelés közben partner-adószámának ellenőrzése (OPTEN modul)
  • Könyvelési- és áfa szabályok beépítve (EVA, KATA, MG Kompenzáció, fordított- és pénzforgalmi áfa, környezetvédelmi termékdíj-bevallás)
  • Beépített házipénztár HUF, Deviza
  • Kapcsolható számlázó és tárgyi eszköznyilvántartás modulok,
  • Online számlázás, NAV adatszolgáltatás
  • Mezőgazdasági és állattenyésztés sajátosságainak könyvelésére alkalmas, felvásárlási jegy-készítés
  • Áfabevallás-készítés, 08-as bevalláshoz adatátadás
  • Magas fokú digitalizáltság, adatexport- import, kézi adatbevitel csökkentéséért
  • PDF-archiválási lehetőség

A rendszerben működő modulok, opciók, funkciók

  • Főkönyvi könyvelés,
  • Bank, többdevizás könyvelése,
  • Házipénztár többvalutás vezetése,
  • Pénzügyi folyószámla-nyilvántartás vezetése,
  • Áfa-analitika,
  • Mérleg-, eredménykimutatás készítése,
  • Kiegészítő melléklet-készítés,
  • Tárgyi eszköznyilvántartás,
  • Deviza- valutakezeléshez automatizált árfolyam-karbantartás,
  • Jövedéki nyilvántartás,
  • Környezetvédelmi termékdíj-kezelés,
  • Készletkezelés,
  • Anyagkönyvelés,
  • Raktárkezelés,
  • Megrendelések készítése, fogadása, (EDI),
  • E-számla-, online számla-készítése,
  • PDF- számla készítése,
  • Költséggazdálkodás figyelése,
  • Vezetői számviteli információk gyűjtése.

Adatbeolvasással vegyes könyvelés, bérfeladás átvétele, idegen számlázó-rendszerekből adatimport beolvasás, többféle digitalizált kezelői szolgáltatás. Felvásárlási jegy-készítés, ÁNYK 08-hoz, áfa-bevalláskészítés ÁNYK 65-höz adatátadással, Jövedéki NAV J09 adatszolgáltatás, környezetvédelmi termékdíj adatok bevallás-előkészítése, deviza-átértékelés könyveléssel, leltározás könyveléssel, pénzügyi levelezés, OBR- adatok átadása, könyvvizsgálóbarát Audit XML, NAV XML adatok biztosítása.

Használati díj konstrukció ügyében hívja ügyfélszolgálatunkat, segítünk, távolról telepítünk!

Az Evolut programokhoz ingyenes szolgáltatások is tartoznak. Ezek a következők:

TÉRÍTÉSMENTES EVOLUT SZOLGÁLTATÁSOK
Telepítési, használatba vételi útmutató
Kezelői leírás (időről időre frissülő változatai) elektronikus könyv formájában letölthető
Contorg oktatóteremben kezelői oktatás egy alkalommal
Sajátos helyzetekben szoftvertanácsadás, személyesen, telefonon, e-mailben, Skype-on
Rendszeres szoftverfrissítések (programból indítható)
Internetes tudástár
Contorg Hírlevelek

A programok üzemeltetésével összefüggő szolgáltatásaink díjaink

Contorg Szolgáltatási díjak Az ÁSZF  IV. 1.2-1.2 pontokban hivatkozott tételek Díjak Ft-ban
Programtelepítés  
 Programtelepítése Felhasználónál a helyszínen 24.000 Ft/alkalom+utazási költség
 Adatbázis áthelyezés Felhasználónál a helyszínen 10.000 Ft/óra + utazási költség
 Programtelepítés, adatbázis áthelyezés internetes táveléréssel 24.000 Ft/alkalom
Tanácsadás  
 Szakmai, informatikai tanácsadás, szakvélemény-készítés (+helyszínre utazás) 10.000 Ft/óra + utazási költség
 Telefonos felhasználói – szakmai, vagy informatikai tanácsadás (havi 40 percen túl) 10.000 Ft/óra
 Telefonos felhasználói – szakmai, informatikai tanácsadás (maximum havi 40 perc) 35.000 Ft/év
Oktatás  
 Programkezelői kiscsoportos oktatás 4 fő létszámig (4 óra/nap) Contorg Kft.-nél 24.000 Ft/nap
 Programkezelői kiscsoportos oktatás 4 főig felhasználónál (4 óra/nap) 40.000 Ft/nap+utazási költség
Adatbázissal kapcsolatos munkák  
 Adatbázis javítás, karbantartás, egyesítés, archiválás (Contorg Kft székhelyén) 20.000 Ft/alkalom
 Adatbázis javítás, hibakeresés Contorg Kft székhelyén 10.000 Ft/óra
 Adatbázis javítás, hibakeresés Felhasználó székhelyén 15.000 Ft/óra + utazási költség
 Adatbázis javítás, hibakeresés internetes táveléréssel 10.000 Ft/óra
Utazási költség  
 Helyszínre utazás 30 kilométeres körzeten belül oda-vissza 5.000 Ft/alkalom
 Helyszínre utazás megtett távolság alapján 120 Ft/km
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Áraink az áfát nem tartalmazzák!
Kérdése van?
Keressen minket!
Tel.: +36-75/343-646E-mail: info@contorg.hu
Postacímünk: 7020 Dunaföldvár, Gábor Pál utca 5.
Teamviewer - Contorg
© Copyright 1988-2019. Contorg Kft. Minden jog fenntartva. Adatkezelési tájékoztató Arculattervezés, honlaptervezés: Kreatív Vonalak