Evolut Vállalati Integrált Rendszer

Az Evolut For Vállalati Integrált Rendszerünk olyan komplett szoftvercsomag, amit hazai mikro-, kis- és középvállalatoknak készítettünk. Ipari, szolgáltatói, nagykereskedelmi, jövedéki- és mezőgazdasági tevékenységet végző KKV-ék számára nem csak az 5-ös összköltséges könyvvezetést, hanem az elsődleges 6-os, 7-es költséghely-könyvelési rendszert is könnyedén kezeli – a készletgazdálkodási- és befektetett eszközmodulokkal együtt, termékgyártás  támogatásával.

Mire alkalmas?

Az Evolut For  Vállalati Integrált Rendszer analitika-központú, minden modulja, funkciója teljes egészében integrált, zárt rendszerben fogja át a vállalkozás gazdálkodását (ERP). Ebben a rendszerben az analitikus adatok vezetésén keresztül valósul meg a főkönyvi könyvelés, a mérleg, az eredmény-kimutatás, a pénzügyi nyilvántartás, adónyilvántartás.  Hálózati alkalmazással a munkakörök, feladatok jól eloszthatók.
Az Evolut For Vállalati Integrált Rendszer egyik változata a mezőgazdaság speciális állatkönyvelését is automatizáltan végzi – jelentős segítséget nyújtva az e területen működő vállalkozások számviteli tevékenységének minőségi kivitelezéséhez. Bátran ajánljuk mezőgazdasági vállalkozások ügyviteli rendszereinek korszerűsítéséhez is, hiszen bevezetésének kockázata csekély, mivel ügyviteli rendszereinkkel két évtizede vagyunk jelen a hazai piacon. Naprakész információ – naprakész vezetés! Átfogóan   kezeli a gazdasági szervezet számviteli, pénzügyi feladatait, széleskörűen kiszolgálja a korszerű vállalatvezetés igényeit, megteremti az átlátható vállalkozás ügyviteli alapjait.

Mit tartalmaz?

A készletgazdálkodás szerves része a rendszernek, korlátlan számú raktár, cikk, partner kezelésére képes, rendelkezik az értékesítést támogató korszerű funkciókkal, vonalkód kezeléssel, gyári-számos nyilvántartással, stb. Az értékesítés ügyvitele a hagyományos alapfunkciókon kívül széleskörű támogatást nyújt az értékesítési elemzésekhez, e mellett biztosítja a vállalat saját termelésű termékeinek költségelemzési lehetőségét. A kereskedelmi rendszer olyan speciális funkciókkal rendelkezik, amely alkalmassá teszi a gyártástól az értékesítés kiszámlázásáig tartó folyamat figyelését. A rendszer megfelel a  jövedéki engedélyes kereskedelem számára előírt feltételek teljesítésére!

Kinek ajánljuk?

A rendszert termékgyártással, nagykereskedelemmel és szolgáltatásnyújtással, mezőgazdasági, ipari termelő tevékenységgel  foglalkozó magyar mikro-, kis- és középvállalkozásoknak készítettük, akiknek az eredményességük tovább növelhető, ha a saját gazdasági tevékenységükről naprakész információkkal rendelkeznek. A mai igényeket már a hagyományos módszerekkel, illetve egyedi, egymástól elkülönült úgynevezett “sziget” szoftverekkel nem lehet teljesíteni. A program biztosítja a vállalkozás analitikus és szintetikus rendszereinek összhangját. A program nagy tömegű bizonylatok gyors, pontos és egyszeri feldolgozását, bármikor lekérhető vezetői,  operatív és stratégiai információk megalapozottságát biztosítja. Rendszerünk ára kifejezetten kedvező, még a rendszer bevezetésével együtt is az egyik legkedvezőbb a mai e kategóriában található programok között, mert valóban figyelembe vesszük a cég nagyságát. Tegyen próbára bennünket!

Hogyan érdemes?

 A programcsomag szoftverként vagy megoldásként is megvásárolható. Amennyiben Ön MEGOLDÁSBAN  gondolkodik, akkor egy komplett, az Ön igényeire testre szabott rendszert adunk át! Az alábbi információk között (Tudástár) található leírás a bevezetés feltételeiről.

 

Megnézné az integrált rendszerünket?

Telepítés nélkül, azonnal kipróbálhat egy felhőben működő, pénzügyi, könyvelési, készletadatokat is tartalmazó rendszert, amelyben teljes értékű műveleteket végezhet, információkat, listákat kérhet.  Kattintson ide!

 

Kérdése van?
Keressen minket!
Tel.: +36-75/343-646E-mail: info@contorg.hu
Postacímünk: 7020 Dunaföldvár, Gábor Pál utca 5.
Teamviewer - Contorg
© Copyright 1988-2018. Contorg Kft. Minden jog fenntartva. Adatkezelési tájékoztató Arculattervezés, honlaptervezés: Kreatív Vonalak