Könyvelőknek hatékony megoldás
Nem csak az ár a fontos!
Nagy ügyfélkörrel rendelkező könyvelőirodáknak hatékony és korszerű megoldás! Miért? Mert olyan integrált szoftver, ami gyors, és szinte mindent tud, ami egy könyvelőnek kell, többféle digitális lehetőségeket kínál, működik egyedi gépen, helyi hálózaton, vagy felhőben! Ajánljuk önálló könyvelési szervezettel működő vállalatoknak, és számviteli szolgáltatásokat nyújtó könyvelőirodáknak.
Ha sok az elvégzendő feladat és kevés a rendelkezésre álló kapacitás, akkor az ügyféllel is megosztható a használata, távolról, vagy felhőben, nincs megkötve a könyvelő, továbbá a digitális bizonylat-kezelés hatékony papír nélküli könyvelést tesz lehetővé. Bevált a szolgáltató könyvelői ágazatban, így hasznos egy vállalkozás saját könyvelési részlegében is. Nézzük először a vállalatokat, majd utána a könyvelőirodákat.
Vállalatoknak
Többféle területre, ágazatra készítünk integrált rendszereket, illetve főkönyvi programokat. Kínálatunkban megtalálható a kettős könyvviteli, az egyszeres könyvvezetési, bérügyviteli programok önálló vállalatoknak, szolgáltató könyvelőknek. A könyvviteli rendszerekkel integrálható minden további programmodul, így a házipénztár, a számlázás, a tárgyi eszköz-nyilvántartás, a készletkönyvelés, a gyártás, a jövedéki nyilvántartás, stb.
A gazdasági, pénzügyi folyamatokhoz igazodó, jól adaptálható, egyedi igényekre is testre szabható vállalati integrált rendszereket, vállalati főkönyvi rendszereket, többféle ágazati tapasztalattal készítjük, megszervezzük, telepítjük, betanítjuk.
- Mezőgazdaság
- Építőipar
- Nagykereskedelem
- Belföldi és nemzetközi szállítmányozás
- Jövedéki engedélyes kiskereskedelem
- Nagykereskedelem
- Szolgáltatók
- Nonprofit szociális szolgáltatók
- Könyvelők, könyvelőirodai szolgáltatók
Szoftvereink az adott ágazat sajátosságainak megfelelő tartalommal, teljes körűen integrált rendszerek, egyben kezelik a gazdasági szervezetek főkönyvi könyvelési, pénzügyi-nyilvántartási, raktár-nyilvántartási, készletkönyvelési, számlázási feladatait, széleskörűen kiszolgálják a korszerű vállalatvezetés igényeit, megteremtik a „vezethető” vállalat ügyviteli alapjait. Bátran ajánljuk mezőgazdasági vállalkozások ügyviteli rendszereinek korszerűsítéséhez is. Az Evolut For rendszer egyik változata a mezőgazdaság jellegzetes könyvelési feladatait, továbbá az állatkönyvelés speciális készletkönyvelési tételeit is automatizáltan végzi – jelentős segítséget nyújtva az e területen működő vállalkozások számviteli tevékenységének minőségi kivitelezéséhez.
Vállalatoknak miért Evolut Integrált rendszer?
- Teljes vállalkozást átfogó, integráltan működő egységes rendszer
- Tulajdonosi ellenőrzés lehetősége, folyamatok követése távolról
- Hálózatban működik
- Felhőben működik
- Távolról folytatható számlázás, házipénztár-kezelés, vagy könyvelés
- Önműködő devizaműveletek, árfolyam-könyveléssel
- Deviza-alapú könyvvezetés minden modulban
- Eltérő üzleti év biztonságos vezetése
- Összköltséges vagy elsődleges költséghely-könyvelés
- Készletgazdálkodás, korlátlan raktárhelyek,
- Partnerhez kapcsolható, időben is változtatható árjegyzékek
- Rugalmas kedvezményrendszer, automatizált leltározás
- Felvásárlási jegy-készítés, őstermelői NAV 08 adatszolgáltatás
- Késztermék-gyártás, szűkített önköltség-adatszolgáltatás
- EDI alapú rendelés és e-számlázási rendszer
- Beépített környezetvédelmi termékdíj-rendszer
- Jövedéki engedélyes kereskedői nyilvántartás adatszolgáltatással
- Tárgyi eszköz-nyilvántartás, HUF-ban és devizában egyaránt
- Digitális bizonylat-kezelés, szkennelt PDF-fájlok könyvelési tételhez kapcsolása
- Partner-törzshöz PDF dokumentumok hozzárendelése, tárolása
- Partnerellenőrző szolgáltatás hiteles cégadatbázisból – könyvelés közben
- Mikro- és kisvállalkozások számára is készítettünk elérhető áron alkalmazásokat
- Megbízható szakmai háttér, ügyfélszolgálat, rendszeres terméktámogatás, jogi követés
Vállalati rendszerek ajánlati áraihoz kattintás ide!
Könyvviteli szolgáltatóknak
Azt valljuk: egy profi könyvelő legyen minden feladatra felkészülve! Kettős könyvelési rendszerünk (többcéges) könyvelői irodai változata az Evolut Pro7 Pénzügyi és Számviteli programcsomag, ami hétféle könyvvezetési módra képes beállításától függően, ráadásul felhőben is működik!
Tehát egy programon belül hétféle könyvvezetési módszer!
Melyek ezek a könyvvezetési eljárások?
- Mikrogazdálkodói könyvelés
- Összköltséges könyvelés
- Összköltséges könyvvezetés költséghellyel
- Elsődleges költséghely, másodlagos költségnem-könyvelés
- Elsődleges költségnem, másodlagos költséghely-könyvelés
- Deviza-alapú könyvelés + készlet, számlázás, tárgyi eszköz-nyilvántartás
- Eltérő üzleti év alkalmazása + évközi nyitás lehetősége
További előnyök
- A szoftver használható felhőben, és távkönyvelésre is alkalmas
- Egy adatbevitelből komplett főkönyv és analitika
- Négynyelvű számlatükör, mérleg- és eredménykimutatás
- Könyvvizsgálóbarát Audit XML
- Dokumentum-kezelés: partnerhez rendelhető PDF formátumú dokumentumokkal
- Könyvelőbarát adatbevitel, kezelés
- OBR – kompatibilis Mérleg, Kiegészítő melléklet-készítő modul
- Partner-ellenőrzés könyvelés közben hiteles cégadatbázisból (Cégjelző modul)
- Könyvelési- és áfa szabályok beépítve (EVA, KATA, MG. Kompenzáció, fordított- és pénzforgalmi áfa, környezetvédelmi termékdíj-bevallás)
- Beépített házipénztár HUF, Deviza
- Kapcsolható számlázó és tárgyi eszköznyilvántartás modulok,
- Online számlázás, NAV adatszolgáltatás
- Mezőgazdasági és állattenyésztés sajátosságainak könyvelésére alkalmas, felvásárlási jegy-készítés
- Áfabevallás-készítés, 08-as bevalláshoz adatátadás
- Magas fokú digitalizáltság, adatexport- import, kézi adatbevitel csökkentéséért
- Digitális bizonylat-kezelés, szkennelt PDF fájlok könyvelési tételhez kapcsolása
- Szkennelt bizonylatoknak felhős tárhely az ügyfelek számára
- PDF-archiválási lehetőség
A rendszerben működő modulok, opciók, funkciók
- Főkönyvi könyvelés,
- Bank, többdevizás módon, devizában és HUF-ban való automatizált könyvelés,
- Házipénztár többvalutás vezetése valutában és HUF-ban egyaránt,
- Pénzügyi folyószámla-nyilvántartás vezetése,
- Partnerellenőrzés hiteles cégadatbázisból – könyvelés közben,
- PDF Dokumentum, és bizonylat-kapcsolás könyvelési tételekhez
- Áfa-analitika,
- Mérleg-, eredménykimutatás készítése,
- Kiegészítő melléklet-készítés,
- Tárgyi eszköznyilvántartás,
- Deviza- valutakezeléshez automatizált árfolyam-karbantartás,
- Jövedéki nyilvántartás,
- Környezetvédelmi termékdíj-kezelés,
- Készletkezelés,
- Anyagkönyvelés,
- Raktárkezelés,
- Megrendelések készítése, fogadása, (EDI),
- E-számla-, online számla-készítése,
- PDF- számla készítése,
- Költséggazdálkodás figyelése,
- Vezetői számviteli információk gyűjtése.
Adatbeolvasással vegyes könyvelés, bérfeladás átvétele, idegen számlázó-rendszerekből adatimport beolvasás, többféle digitalizált kezelői szolgáltatás. Felvásárlási jegy-készítés, ÁNYK 08-hoz, áfa-bevalláskészítés ÁNYK 65-höz adatátadással, Jövedéki NAV J09 adatszolgáltatás, környezetvédelmi termékdíj adatok bevallás-előkészítése, deviza-átértékelés könyveléssel, leltározás könyveléssel, pénzügyi levelezés, OBR- adatok átadása, könyvvizsgálóbarát Audit XML, NAV XML adatok biztosítása.
Könyvelőirodai rendszerek ajánlati áraihoz kattintás ide!
Használati díj konstrukció ügyében hívja ügyfélszolgálatunkat, segítünk, távolról telepítünk!
Az Evolut programokhoz ingyenes szolgáltatások is tartoznak. Ezek a következők:
TÉRÍTÉSMENTES EVOLUT SZOLGÁLTATÁSOK |
Telepítési, használatba vételi útmutató |
Kezelői leírás (időről időre frissülő változatai) elektronikus könyv formájában letölthető |
Contorg oktatóteremben kezelői oktatás egy alkalommal |
Sajátos helyzetekben szoftvertanácsadás, személyesen, telefonon, e-mailben, Skype-on |
Rendszeres szoftverfrissítések (programból indítható) |
Internetes tudástár |
Contorg Hírlevelek |
A programok üzemeltetésével összefüggő szolgáltatásaink díjaink
Contorg Szolgáltatási díjak Az ÁSZF IV. 1.2-1.2 pontokban hivatkozott tételek | Díjak Ft-ban |
Programtelepítés | |
Programtelepítése Felhasználónál a helyszínen | 24.000 Ft/alkalom+utazási költség |
Adatbázis áthelyezés Felhasználónál a helyszínen | 10.000 Ft/óra + utazási költség |
Programtelepítés, adatbázis áthelyezés internetes táveléréssel | 24.000 Ft/alkalom |
Tanácsadás | |
Szakmai, informatikai tanácsadás, szakvélemény-készítés (+helyszínre utazás) | 10.000 Ft/óra + utazási költség |
Szakmai tanácsadás e-mailben Contorg Kft székhelyéről, írásba foglalás | 10.000 Ft/óra |
Személyes szoftverüzemeltetési tanácsadás program működtetésével kapcsolatban | 10.000 Ft/óra |
Telefonos és TeamViewer-es szakmai tanácsadás éves előfizetés alapján | 40.000 Ft/év |
Oktatás | |
Programkezelői oktatás 4 fő/cég létszámig (4 óra/nap) Contorg Kft.-nél | 10.000 Ft/Fő/nap |
Programkezelői kiscsoportos oktatás 4 főig felhasználónál (4 óra/nap) | 40.000 Ft/nap+utazási költség |
Adatbázissal kapcsolatos munkák | |
Adatbázis javítás, karbantartás, egyesítés, archiválás (Contorg Kft székhelyén) | 20.000 Ft/alkalom |
Adatbázis javítás, hibakeresés Contorg Kft székhelyén | 10.000 Ft/óra |
Adatbázis javítás, hibakeresés Felhasználó székhelyén | 15.000 Ft/óra + utazási költség |
Adatbázis javítás, hibakeresés internetes táveléréssel (TeamViewer) | 10.000 Ft/óra |
Utazási költség | |
Helyszínre utazás 30 kilométeres körzeten belül oda-vissza | 5.000 Ft/alkalom |
Helyszínre utazás megtett távolság alapján | 150 Ft/km |
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! | Áraink az áfát nem tartalmazzák! |