Könyvelőknek hatékony megoldás

Nem csak az ár a fontos!

Nagy ügyfélkörrel rendelkező könyvelőirodáknak hatékony és korszerű megoldás! Miért? Mert olyan integrált szoftver, ami gyors, és szinte mindent tud, ami egy könyvelőnek kell, többféle digitális lehetőségeket kínál, működik egyedi gépen, helyi hálózaton, vagy felhőben! Ajánljuk önálló könyvelési szervezettel működő vállalatoknak, és számviteli szolgáltatásokat nyújtó könyvelőirodáknak.

Ha sok az elvégzendő feladat és kevés a rendelkezésre álló kapacitás, akkor az ügyféllel is megosztható a használata, távolról, vagy   felhőben, nincs megkötve a könyvelő, továbbá a digitális bizonylat-kezelés hatékony papír nélküli könyvelést tesz lehetővé. Bevált a szolgáltató könyvelői ágazatban, így hasznos egy vállalkozás saját könyvelési részlegében is. Nézzük először a vállalatokat, majd utána a könyvelőirodákat.

Vállalatoknak

Többféle területre, ágazatra készítünk integrált rendszereket, illetve főkönyvi programokat. Kínálatunkban megtalálható a kettős könyvviteli, az egyszeres könyvvezetési, bérügyviteli programok önálló vállalatoknak, szolgáltató könyvelőknek. A könyvviteli rendszerekkel integrálható minden további programmodul, így a házipénztár, a számlázás, a tárgyi eszköz-nyilvántartás, a készletkönyvelés, a gyártás, a jövedéki nyilvántartás, stb.

A gazdasági, pénzügyi folyamatokhoz igazodó, jól adaptálható, egyedi igényekre is testre szabható vállalati integrált rendszereket, vállalati főkönyvi rendszereket, többféle ágazati tapasztalattal készítjük, megszervezzük, telepítjük, betanítjuk.

  • Mezőgazdaság
  • Építőipar
  • Nagykereskedelem
  • Belföldi és nemzetközi szállítmányozás
  • Jövedéki engedélyes kiskereskedelem
  • Nagykereskedelem
  • Szolgáltatók
  • Nonprofit szociális szolgáltatók
  • Könyvelők, könyvelőirodai szolgáltatók

Szoftvereink az adott ágazat sajátosságainak megfelelő tartalommal, teljes körűen integrált rendszerek, egyben kezelik a gazdasági szervezetek főkönyvi könyvelési, pénzügyi-nyilvántartási, raktár-nyilvántartási, készletkönyvelési, számlázási feladatait, széleskörűen kiszolgálják a korszerű vállalatvezetés igényeit, megteremtik a „vezethető” vállalat ügyviteli alapjait. Bátran ajánljuk mezőgazdasági vállalkozások ügyviteli rendszereinek korszerűsítéséhez is. Az Evolut For rendszer egyik változata a mezőgazdaság jellegzetes könyvelési feladatait, továbbá az állatkönyvelés speciális készletkönyvelési tételeit is automatizáltan végzi – jelentős segítséget nyújtva az e területen működő vállalkozások számviteli tevékenységének minőségi kivitelezéséhez.

Vállalatoknak miért Evolut Integrált rendszer?

  • Teljes vállalkozást átfogó, integráltan működő egységes rendszer
  • Tulajdonosi ellenőrzés lehetősége, folyamatok követése távolról
  • Hálózatban működik
  • Felhőben működik
  • Távolról folytatható számlázás, házipénztár-kezelés, vagy könyvelés
  • Önműködő devizaműveletek, árfolyam-könyveléssel
  • Deviza-alapú könyvvezetés minden modulban
  • Eltérő üzleti év biztonságos vezetése
  • Összköltséges vagy elsődleges költséghely-könyvelés
  • Készletgazdálkodás, korlátlan raktárhelyek,
  • Partnerhez kapcsolható, időben is változtatható árjegyzékek
  • Rugalmas kedvezményrendszer, automatizált leltározás
  • Felvásárlási jegy-készítés, őstermelői NAV 08 adatszolgáltatás
  • Késztermék-gyártás, szűkített önköltség-adatszolgáltatás
  • EDI alapú rendelés és e-számlázási rendszer
  • Beépített környezetvédelmi termékdíj-rendszer
  • Jövedéki engedélyes kereskedői nyilvántartás adatszolgáltatással
  • Tárgyi eszköz-nyilvántartás, HUF-ban és devizában egyaránt
  • Digitális bizonylat-kezelés, szkennelt PDF-fájlok könyvelési tételhez kapcsolása
  • Partner-törzshöz PDF dokumentumok hozzárendelése, tárolása
  • Partnerellenőrző szolgáltatás hiteles cégadatbázisból – könyvelés közben
  • Mikro- és kisvállalkozások számára is készítettünk elérhető áron alkalmazásokat
  • Megbízható szakmai háttér, ügyfélszolgálat, rendszeres terméktámogatás, jogi követés

Vállalati rendszerek ajánlati áraihoz kattintás ide!

Könyvviteli szolgáltatóknak

Azt valljuk: egy profi könyvelő legyen minden feladatra felkészülve! Kettős könyvelési rendszerünk (többcéges) könyvelői irodai változata az Evolut Pro7 Pénzügyi és Számviteli programcsomag, ami hétféle könyvvezetési módra képes beállításától függően, ráadásul felhőben is működik!     
Tehát egy programon belül hétféle könyvvezetési módszer!

Melyek ezek a könyvvezetési eljárások?

  1. Mikrogazdálkodói könyvelés
  2. Összköltséges könyvelés
  3. Összköltséges könyvvezetés költséghellyel
  4. Elsődleges költséghely, másodlagos költségnem-könyvelés
  5. Elsődleges költségnem, másodlagos költséghely-könyvelés
  6. Deviza-alapú könyvelés + készlet, számlázás, tárgyi eszköz-nyilvántartás
  7. Eltérő üzleti év alkalmazása + évközi nyitás lehetősége

További előnyök

  • A szoftver használható felhőben, és távkönyvelésre is alkalmas
  • Egy adatbevitelből komplett főkönyv és analitika
  • Négynyelvű számlatükör, mérleg- és eredménykimutatás
  • Könyvvizsgálóbarát Audit XML
  • Dokumentum-kezelés: partnerhez rendelhető PDF formátumú dokumentumokkal
  • Könyvelőbarát adatbevitel, kezelés
  • OBR – kompatibilis Mérleg, Kiegészítő melléklet-készítő modul
  • Partner-ellenőrzés könyvelés közben hiteles cégadatbázisból (Cégjelző modul)
  • Könyvelési- és áfa szabályok beépítve (EVA, KATA, MG. Kompenzáció, fordított- és pénzforgalmi áfa, környezetvédelmi termékdíj-bevallás)
  • Beépített házipénztár HUF, Deviza
  • Kapcsolható számlázó és tárgyi eszköznyilvántartás modulok,
  • Online számlázás, NAV adatszolgáltatás
  • Mezőgazdasági és állattenyésztés sajátosságainak könyvelésére alkalmas, felvásárlási jegy-készítés
  • Áfabevallás-készítés, 08-as bevalláshoz adatátadás
  • Magas fokú digitalizáltság, adatexport- import, kézi adatbevitel csökkentéséért
  • Digitális bizonylat-kezelés, szkennelt PDF fájlok könyvelési tételhez kapcsolása
  • Szkennelt bizonylatoknak felhős tárhely az ügyfelek számára
  • PDF-archiválási lehetőség

A rendszerben működő modulok, opciók, funkciók

  • Főkönyvi könyvelés,
  • Bank, többdevizás módon, devizában és  HUF-ban való automatizált könyvelés,
  • Házipénztár többvalutás vezetése valutában és HUF-ban egyaránt,
  • Pénzügyi folyószámla-nyilvántartás vezetése,
  • Partnerellenőrzés hiteles cégadatbázisból – könyvelés közben,
  • PDF Dokumentum, és bizonylat-kapcsolás könyvelési tételekhez
  • Áfa-analitika,
  • Mérleg-, eredménykimutatás készítése,
  • Kiegészítő melléklet-készítés,
  • Tárgyi eszköznyilvántartás,
  • Deviza- valutakezeléshez automatizált árfolyam-karbantartás,
  • Jövedéki nyilvántartás,
  • Környezetvédelmi termékdíj-kezelés,
  • Készletkezelés,
  • Anyagkönyvelés,
  • Raktárkezelés,
  • Megrendelések készítése, fogadása, (EDI),
  • E-számla-, online számla-készítése,
  • PDF- számla készítése,
  • Költséggazdálkodás figyelése,
  • Vezetői számviteli információk gyűjtése.

Adatbeolvasással vegyes könyvelés, bérfeladás átvétele, idegen számlázó-rendszerekből adatimport beolvasás, többféle digitalizált kezelői szolgáltatás. Felvásárlási jegy-készítés, ÁNYK 08-hoz, áfa-bevalláskészítés ÁNYK 65-höz adatátadással, Jövedéki NAV J09 adatszolgáltatás, környezetvédelmi termékdíj adatok bevallás-előkészítése, deviza-átértékelés könyveléssel, leltározás könyveléssel, pénzügyi levelezés, OBR- adatok átadása, könyvvizsgálóbarát Audit XML, NAV XML adatok biztosítása.

Könyvelőirodai rendszerek ajánlati áraihoz kattintás ide!

Használati díj konstrukció ügyében hívja ügyfélszolgálatunkat, segítünk, távolról telepítünk!

Az Evolut programokhoz ingyenes szolgáltatások is tartoznak. Ezek a következők:

TÉRÍTÉSMENTES EVOLUT SZOLGÁLTATÁSOK
Telepítési, használatba vételi útmutató
Kezelői leírás (időről időre frissülő változatai) elektronikus könyv formájában letölthető
Contorg oktatóteremben kezelői oktatás egy alkalommal
Sajátos helyzetekben szoftvertanácsadás, személyesen, telefonon, e-mailben, Skype-on
Rendszeres szoftverfrissítések (programból indítható)
Internetes tudástár
Contorg Hírlevelek

A programok üzemeltetésével összefüggő szolgáltatásaink díjaink

Contorg Szolgáltatási díjak Az ÁSZF  IV. 1.2-1.2 pontokban hivatkozott tételek Díjak Ft-ban
Programtelepítés  
 Programtelepítése Felhasználónál a helyszínen 24.000 Ft/alkalom+utazási költség
 Adatbázis áthelyezés Felhasználónál a helyszínen 10.000 Ft/óra + utazási költség
 Programtelepítés, adatbázis áthelyezés internetes táveléréssel 24.000 Ft/alkalom
Tanácsadás  
 Szakmai, informatikai tanácsadás, szakvélemény-készítés (+helyszínre utazás) 10.000 Ft/óra + utazási költség
 Szakmai tanácsadás e-mailben Contorg Kft székhelyéről, írásba foglalás 10.000 Ft/óra
 Személyes szoftverüzemeltetési tanácsadás program működtetésével kapcsolatban 10.000 Ft/óra
 Telefonos és TeamViewer-es szakmai tanácsadás éves előfizetés alapján 40.000 Ft/év
Oktatás  
 Programkezelői oktatás 4 fő/cég létszámig (4 óra/nap) Contorg Kft.-nél 10.000 Ft/Fő/nap
 Programkezelői kiscsoportos oktatás 4 főig felhasználónál (4 óra/nap) 40.000 Ft/nap+utazási költség
Adatbázissal kapcsolatos munkák  
 Adatbázis javítás, karbantartás, egyesítés, archiválás (Contorg Kft székhelyén) 20.000 Ft/alkalom
 Adatbázis javítás, hibakeresés Contorg Kft székhelyén 10.000 Ft/óra
 Adatbázis javítás, hibakeresés Felhasználó székhelyén 15.000 Ft/óra + utazási költség
 Adatbázis javítás, hibakeresés internetes táveléréssel (TeamViewer) 10.000 Ft/óra
Utazási költség  
 Helyszínre utazás 30 kilométeres körzeten belül oda-vissza 5.000 Ft/alkalom
 Helyszínre utazás megtett távolság alapján 150 Ft/km
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Áraink az áfát nem tartalmazzák!
Kérdése van?
Keressen minket!
Tel.: +36-75/343-646E-mail: info@contorg.hu
Postacímünk: 7020 Dunaföldvár, Gábor Pál utca 5.
Teamviewer - Contorg
© Copyright 1988-2023. Contorg Kft. Minden jog fenntartva. Adatkezelési tájékoztató Arculattervezés, honlaptervezés: Kreatív Vonalak
Felhőalapú vállalat irányítási rendszer pályázat