Contorg Bérügyviteli Rendszer
A Contorg Bérügyviteli Rendszer (Contorg Bér) gazdasági társaságok, valamint könyvelő irodák számára kifejlesztett integrált típusú bér- és munkaügyi szoftver, amely teljes körű és hatékony támogatást nyújt a személyzeti-, a munkaügyi-, a bér-, adó-, és járulék-elszámolások területén. A rendszerben több számfejtési módszer van beépítve, a gyors és egy lépésből megoldható számfejtés érdekében. Felhős alkalmazásként kiváló megoldás Home Office bérszámfejtési feladatokra!
Jellemzők
- Teljesen integrált működés
- Egyszerű bérszámfejtői munkafelület
- Automatizált számfejtés
- Paraméterezhető kifizetési jogcímek
- Naprakész követés
- Szakmailag korrekt nyelvezet
Előnyök
- Professzionális szakmai háttér
- Felhő-alapú használat
- Gyakorlati, hozzáértő tanácsadás
- Rendszeres internetes frissítés
- Egyedi számfejtési esetek kezelése
- Hálózati vagy egyedi gépes használat
Ismerje meg a megoldásainkat
-
Contorg Bérügyviteli Rendszer
A Contorg Bérügyviteli Rendszer szolgáltatásai a bérügyviteli szakterülethez tartozó minden szolgáltatást tartalmaznak amire a bérszámfejtőnek szüksége lehet! Alapkiépítésben a szokásos elektronikus adatátadásokat pl. a banki átutalást pénzintézet felé, elektronikus főkönyvi feladást, NAV-bevallásokhoz, stb. tartalmazzák. A szoftver bérszámfejtők igényeinek értelmes kiszolgálása mellett információelemzést is biztosít.