Főkönyvi könyvelés

Szenvedélyünk a könyvelés!

Szeretjük, ha munka közben egyszerűbb a dolgunk! Önnek sem mindegy, hogy az adatbevitel, mennyire bonyolult, vagy egyszerű! Könyvelőprogramunkat az egyszerű és gyors adatrögzítésre készítettük fel, ismerve a könyvelők igényeit. Az integrált könyvelési rendszerünkben működő digitális szolgáltatások nagy mértékben kiváltják a kézi adatrögzítést! Vevő és szállítói számlák importja, banki kivonat beolvasása, lerövidíti az adatrögzítés idejét!

 

A könyvelőirodai és vállalati rendszereink általános jellemzői

 

  1. A kettős könyvviteli rendszereink digitális és automatizált funkciói révén a főkönyvi könyvelésbe be van beépítve minden szükséges analitikus modul (házipénztár, tárgyi eszköz, készlet, számlázás, deviza, költséghely, munkaszám), amelyek segítségével egyszer kell csak a könyvelési alapbizonylatokat feldolgozni. Ez nem növeli az adatbeviteli munkát, de több információt nyújt.
  2. A rendszereinkben az integrált főkönyvi könyvelési csomagban online számlázás, tárgyi eszköz-kezelés, bank, házipénztár, valutapénztár, vevő, szállító, deviza, adószám- és partnerellenőrző hiteles cégnyilvántartási adatokból, partner folyószámla-könyvelés, programból indítható pénzügyi levelezés, stb. beépítve felhasználó rendelkezésére áll.
  3. A könyvelési adatbevitel gyors, több ponton adatimport (NAV online) segítségével lehet kiváltani a kézi munkát, NAV online-ból szállítói, vevői számlák letöltése. Idegen számlázó-rendszerekből is átveszi az adatokat, nem kell kézzel azokat rögzíteni.
  4. A program ellenőrzi az alapbizonylat számát, és jelez-e, ha már volt ilyen könyvelve.
  5. Partner-törzsadatot, főkönyvi számlaszámot, munkaszámot, költséghelyet lehet bővíteni anélkül, hogy ki kellene lépni az adatrögzítésből. Könyvelés közben működik a gyorskereső szolgáltatás, a könyvelési tétel szövegére prediktív adatbeviteli módszer áll rendelkezésre, hogy ne kelljen ismétlődő szövegek miatt a billentyűket feleslegesen nyomogatni.
  6. Időzíthető deviza árfolyam-letöltés könnyíti a könyvelő munkáját, továbbá adatrögzítés közben az aktuális árfolyamot fel is kínálja a program, hogy minél gördülékenyebb legyen a munka. Devizás bankkönyvelésben eltérő devizanemek korrekt kezelése, árfolyam-különbözetek automatizált könyvelése. Év végi devizaátértékelés automatizált könyvelése, ezzel összehangolt következő évi nyitás.
  7. A programok többféle könyvvezetési módszerre képesek. Így tud deviza-alapú könyvelést, naptári évtől eltérő üzleti évet könyvelni, továbbá az alapértelmezett összköltség-könyvelés mellett képes elsődleges költséghelyet, továbbá mikrogazdálkodói könyvvezetést is végezni.
  8. Automatikus évnyitás segíti a könyvelőt, de ez szakaszokra, több lépésre bontva is működik, annak függvényében, hogy milyen könyvelési részeket kíván átnyitni a következő évbe. Rendszereinkben van évközi nyitási funkció, gondolva azokra az esetekre, amikor év közben kénytelenek a könyvelők átvenni egy-egy céget.
  9. Beépített gazdasági eseménykönyvelési mintatár, többnyelvű számlatükör OBR- kompatibilis mérleg, eredménykimutatás, kiegészítő melléklet-készítés is segíti a könyvelőket. E mellett részletes áfa-analitikát és ebből áfabevallást (NAV 65) készít a program, az őstermelőket pedig a NAV 08 bevallásba átadja.
  10. Felhőben, helyi hálózaton, távoli eléréssel egyaránt működik, a beépített digitális alapbizonylat-feldolgozási és kezelési funkciók (NAV online), valamint több digitális szolgáltatás kifejezetten támogatja a távkönyvelést és a könyvelői adatbeviteli munkát. Biztosítunk Önnek felhőben tárhelyet.
  11. Közvetlen adatkapcsolatban áll a NAV Online Számla és Pénztárgép felületével, így a vevő- és szállítói számlák, továbbá a pénztárgépek forgalmi adatai innen letölthetőek könyvelésre. Ezzel időt és kézi adatbeviteli munkát takarít meg Önnek, mert az adatok gyorsan, pár kattintással tölthetők le, továbbá egyedi lehetőséget kínál a letöltött számla egyes tételeinek külön kontírozhatóságára, és ÁFA-kulcs megadására. A letöltés teljesen automatizált. A papír alapú bizonylatok a könyvelés elvégzéséhez nem szükségesek, hiszen azok közvetlenül a NAV rendszeréből tölthetők le, csupán az ellenőrzés céljára kell használni ezeket.
  12. A banki kivonatok adatait szintén elektronikus formában dolgozhatjuk fel az Evolut rendszerben, további kézi adatrögzítést kiválthatunk ezzel a funkcióval. (Electra, illetve internetbanki kivonatok letöltése után.)
  13. Az állandó fejlesztés, gondozás következtében mindenkor megfelel a jogszabályi előírásoknak, rendszeres hozzáértő telefonos, internetes szaktanácsadás, terméktámogatás, jogszabályi követés vehető igénybe! A 2021-es változásokról, az új szolgáltatásokról itt olvashat!

Az Evolut Főkönyvi rendszerek szolgáltatásainak megoldási részleteiről az alábbiakban olvashat.

 

 

Jellemzők

  • Teljesen integrált működés
  • Digitális bizonylat-kezelés
  • Papír nélküli könyvelés
  • Rendszeres internetes frissítés

Előnyök

  • Ügyféllel közös programhasználat
  • NAV-online számlaimport
  • Felhő-alapú használat
  • Home Office használat

Ismerje meg a megoldásainkat

  • Könyvelőirodai rendszerek

    Hatékonyabb munkát, a növekvő ügyfelek igényeinek kielégítését a hagyományos csak a bevallás-készítésre koncentráló könyveléssel már nem lehet végezni. Lehetséges megoldást könyvelőirodák esetében is az integrált rendszerek alkalmazása jelenti. Ehhez szükséges programcsomag az Evolut Pénzügyi és Számviteli Rendszer, amely a mai könyvelői szolgáltatások szemléletváltozásához igyekszik megfelelő megoldásokat adni. Működik felhőben, helyi hálózaton, távoli eléréssel, egyszóval univerzális!

    Részletes áttekintés »

  • Vállalati könyvelési rendszerek

    Hatékonyabb könyvviteli megoldásra a vállalati számviteli szervezetek alacsonyabb létszáma, és a növekvő igények miatt van szükség. A vezetők számviteli információs igénye, a rendszeres devizahasználat, nem ritkán a naptári évtől eltérő üzleti év alkalmazása, az online számlázás bevezetése – új megoldásokat kíván. A mezőgazdasági vállalkozások igényei is megjelentek, akik a mezőgazdasági könyvelésben az elsődleges 6/7 költséghely-könyvelési rendszerekben várnak korszerű eljárásokat. Szolgáltatások széles skálája találhatók a programban, kattintson ide, nézze meg!

    Részletes áttekintés »

Kérdése van?
Keressen minket!
Tel.: +36-75/343-646E-mail: info@contorg.hu
Postacímünk: 7020 Dunaföldvár, Gábor Pál utca 5.
Teamviewer - Contorg
© Copyright 1988-2023. Contorg Kft. Minden jog fenntartva. Adatkezelési tájékoztató Arculattervezés, honlaptervezés: Kreatív Vonalak
Felhőalapú vállalat irányítási rendszer pályázat