Terméktámogatás
Contorg Kft szoftvertermékeihez terméktámogatást, és telefonos tanácsadást biztosít szerződés alapján. Ennek részletei az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) között olvashatók. Ennek megfelelően a terméktámogatási díj magába foglalja a képernyőn olvasható vagy kinyomtatható dokumentációt, a szoftverek legfrissebb verzióinak letöltési lehetőségét.
Rendszer-felügyeleti szolgáltatást, ügyviteli tanácsadást, oktatást, bevezetést, továbbá adatbázisszervizt, illetve helyszíni, telefonos, vagy internetes távsegítséget terméktámogatási szerződés megléte esetén, a Contorg ÁSZF mindenkori szolgáltatási árjegyzéke szerinti áron vehetik igénybe Felhasználóink.
A szoftverek jogi követési szolgáltatásához a terméktámogatási szerződés elfogadásával évente, az érvényes díjon, a felhasználó írásos megrendelése alapján jut hozzá.
A programcsere díj, verziócsere díj (a már megszűnt DOS-os, nem támogatott programjaink esetében volt lehetséges), vagy a “programhasználati díj” elnevezés nem minősül terméktámogatási díjnak!
Terméktámogatás díja
A szoftver licencének megszerzése mellett terméktámogatási szerződés is keletkezik. Ennek értelmében Felhasználó minden évre megrendeli az általa használt szoftvereket, majd számlánk alapján az egységesen megállapított terméktámogatási díjat megfizeti. Ezen feltételek teljesülése esetén Contorg Kft szoftvertermék támogatási szolgáltatásait jogosult igénybe venni. A szoftvertermék támogatási díja ellenében Felhasználó jogosult a Contorg Kft állandó szoftverfejlesztői tevékenységével létrehozott, valamint a jogszabályi változások következtében módosított szoftvereket terméktámogatási díjjal rendezett naptári évben használni. Felhasználó jogosult díjmentesen letölteni a mindenkor aktuális programváltozatokat, illetve a tudástárban közzétett anyagok letöltésére.
Telefonos tanácsadás
Vannak helyzetek, amikor egy felbukkanó probléma megoldásához gyors válaszra van szükség a továbblépéshez. Ritkán alkalmazott funkciók esetén adódnak kérdések a gyakorlati használattal kapcsolatban, vagy esetleg Felhasználónk elbizonytalanodik egy-egy programfunkció használatában. Akkor is jól jön egy villámgyors segítség, ha esetleg hibázott, és gyorsan kell egy jó megoldás annak kijavítására, vagy ügyvitel-szervezési tanácsot szeretne kérni, amivel magabiztosan tudja a kívánt paramétereket beállítani.
Ezekre az esetekre működtetjük ügyfélszolgálatunkon a telefonos tanácsadást (tájékoztató 2014), amely csak a terméktámogatással rendelkező Felhasználóinknak számára lehetséges, de külön éves díj megfizetése után, mert ez a szolgáltatás nem része a szoftverek évenkénti terméktámogatási díjának.
Oktatás, tanácsadás
Érvényes terméktámogatással rendelkező Felhasználóink jogosultak az ÁSZF mellékletében feltüntetett szolgáltatási árlista szerinti kedvezményes áron gyakorlati, üzemeltetés-technikai segítséget, programkezelői oktatást, informatikai hibaelhárítási tanácsadást kérni, adatbázis-sérülések javítását, áthelyezését, hibakeresést, hibajavítást, továbbá adatállomány archiválást elvégeztetni. Megfigyelésünk szerint a gyakorlati használatból eredő kérdések mögött több esetben alkalmazáselméleti ismeretek hiánya húzódik meg. Ezért teszünk a díjban is különbséget a gyakorlati használatra vonatkozó, illetve az alkalmazáselméleti tanácsadás között.
2021. évi terméktámogatási megrendelőlapok
Tisztelt Ügyfeleink!
Az alábbi linkeken már csak a 2021. évi EVL Bérprogram terméktámogatási megrendelőlapja érhető el, ugyanis az összes programunk 2021 évi terméktámogatási megrendelői már a programokban, az Impresszum menüből tölthetők le, nem itt kell keresni! Köszönjük megértését!
Ezt az EVL Bérprogram megrendelőlapot csak azoknak a partnereinknek tettük ide fel, akiknek nincs könyvelési programja tőlünk.
2021. évi programváltozatok
Kérjük, hogy az Ön által megadott e-mail címére küldött leveleinket elolvasni szíveskedjen, mert abban érdemi tájékoztatást fog kapni a megrendeléssel és a szoftverhasználattal összefüggésben minden fontos dologról! Kérdés esetén ügyfélszolgálatunk szívesen ad felvilágosítást!