Terméktámogatás

 

Contorg Kft szoftvertermékeihez terméktámogatást, és telefonos tanácsadást biztosít szerződés alapján. Ennek részletei az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) között olvashatók. Ennek megfelelően a terméktámogatási díj magába foglalja a képernyőn olvasható vagy kinyomtatható dokumentációt, a szoftverek legfrissebb verzióinak letöltési lehetőségét.

Rendszer-felügyeleti szolgáltatást, ügyviteli tanácsadást, oktatást, bevezetést, továbbá adatbázisszervizt, illetve helyszíni, telefonos, vagy internetes távsegítséget terméktámogatási szerződés megléte esetén, a Contorg ÁSZF mindenkori szolgáltatási árjegyzéke szerinti áron vehetik igénybe Felhasználóink.

A szoftverek jogi követési szolgáltatásához a terméktámogatási szerződés elfogadásával évente, az érvényes díjon, a felhasználó írásos megrendelése alapján jut hozzá.

Terméktámogatás díja

A szoftver licencének megszerzése mellett terméktámogatási szerződés is keletkezik. Ennek értelmében Felhasználó minden évre megrendeli az általa használt szoftvereket, majd számlánk alapján az egységesen megállapított terméktámogatási díjat megfizeti. Ezen feltételek teljesülése esetén Contorg Kft szoftvertermék támogatási szolgáltatásait jogosult igénybe venni. A szoftvertermék támogatási díja ellenében Felhasználó jogosult a Contorg Kft állandó szoftverfejlesztői tevékenységével létrehozott, valamint a jogszabályi változások következtében módosított szoftvereket terméktámogatási díjjal rendezett naptári évben használni. Felhasználó jogosult díjmentesen letölteni a mindenkor aktuális programváltozatokat, illetve a tudástárban közzétett anyagok letöltésére.

 

Telefonos tanácsadás

Vannak helyzetek, amikor egy felbukkanó probléma megoldásához gyors válaszra van szükség a továbblépéshez. Ritkán alkalmazott funkciók esetén adódnak kérdések a gyakorlati használattal kapcsolatban, vagy esetleg Felhasználónk elbizonytalanodik egy-egy programfunkció használatában. Akkor is jól jön egy villámgyors segítség, ha esetleg hibázott, és gyorsan kell egy jó megoldás annak kijavítására, vagy ügyvitel-szervezési tanácsot szeretne kérni, amivel magabiztosan tudja a kívánt paramétereket beállítani.

Ezekre az esetekre működtetjük ügyfélszolgálatunkon a telefonos tanácsadást (tájékoztató 2014), amely csak a terméktámogatással rendelkező Felhasználóinknak számára lehetséges, de külön éves díj megfizetése után, mert ez a szolgáltatás nem része a szoftverek évenkénti terméktámogatási díjának.

 

Oktatás, tanácsadás

Érvényes terméktámogatással rendelkező Felhasználóink jogosultak az ÁSZF mellékletében feltüntetett szolgáltatási árlista szerinti kedvezményes áron gyakorlati,  üzemeltetés-technikai segítséget, programkezelői oktatást, informatikai hibaelhárítási tanácsadást kérni, adatbázis-sérülések javítását, áthelyezését, hibakeresést, hibajavítást, továbbá adatállomány archiválást elvégeztetni. Megfigyelésünk szerint a gyakorlati használatból eredő kérdések mögött több esetben alkalmazáselméleti ismeretek hiánya húzódik meg. Ezért teszünk a díjban is különbséget a gyakorlati használatra vonatkozó, illetve az alkalmazáselméleti tanácsadás között.

 


 

2022. évi terméktámogatási megrendelőlap

Tisztelt Ügyfeleink!

Az alábbi linkeken már csak a 2022. évi EVL Bérprogram terméktámogatási megrendelőlapja érhető el, ugyanis az összes programunk 2022 évi terméktámogatási megrendelői már az adott programokban, az Impresszum menüben érhetők el, és már nem kell sem e-mailben, sem faxon továbbítani, felhős funkcióvá fejlesztettük mostanra! Köszönjük megértését!

Ezt az EVL Bérprogram megrendelőlapot csak azoknak a partnereinknek tettük ide fel, akiknek nincs könyvelési programja tőlünk.

  1. EVL Bér- és Munkaügyi Rendszer 2022
A részletek az alábbiakban!

 

FIGYELEM!  FONTOS VÁLTOZÁS!

2022. évi programváltozatok

Évek óta folytatott gyakorlatunk, hogy a következő évi szoftververziókat a honlapunkon közzétett különféle, az egyes programváltozatokhoz igazodó megrendelőlapokon lehetett megrendelni. Az utóbbi években egyre nőtt a különböző változatokból előállított önálló szoftvereink száma, emiatt sok lett a megrendelőlapokból.  Emiatt egyszerűsítettünk!  A programjaink főképernyőjén alul, egy futó felirat hívja fel a figyelmet arra, hogy megjelentek a következő évi megrendelőlapok. Ha Ön ezt az információt látja, akkor programja már felkészült a 2022-es terméktámogatásra.
Nagyításhoz kattintson a képre!
 
Nagyon fontos, hogy az Ön gépén a 2021. évi utolsó, évváltásra előkészített programváltozat fusson. Erről a Program Impresszum menüjében található Verziók, változások…. menüpont alatt elérhető tájékoztatóból értesülhet. Ha lefrissítette a programot erre a változatra, akkor lényegében kész a rendszer a terméktámogatás felhős kezelésére.
 
Hol lehet intézni?
A Contorg Evolut programokban az Impresszum menüben található a következő 2022. évi   terméktámogatási megrendelőlap.  Ha ide belép, akkor a program elindul, és lefrissíti felhőben az Ön aktuális licencét. Az frissen aktualizált licenc alapján a rendszerünk felkínálja Önnek a használatban lévő programokat, opciókat, funkciókat, tehát nem keresgélnie, hogy a sok változat közül mit is használ, mit kérjen meg a következő évre, elegendő a programban található megrendelőn a felajánlott megoldást elfogadva, a megrendelést véglegesítve felénk jeleznie, hogy az előző (2021.) évben is használt Evolut programváltozatot – esetleg – milyen eltéréssel, bővítéssel kéri.
Mi nyilvántartjuk mindenki helyett, hogy mit, hogyan használ!
Az éves terméktámogatást-kérő funkció ez végétől beépült programjainkba, így a hagyományos megrendelőlapra már nincs szükség, felhő alapú lett, közvetlen adateléréssel az Ön saját programján belül töltheti ki hogy mit szeretne használni, és innen egy  gombnyomásra ügyfélszolgálatunkra küldheti el.
 
Az impresszum menüben a terméktámogatás-megrendelő helye:
 
A régi megrendelő lap minden kérdése, adata átkerült ide, méghozzá oly módon, hogy Önnek nem kell a használati módokat, opciókat kikeresni, ezt megteszi a program, sőt felajánlja a bejelöléssekkel az eddigi programhasználat megrendelését! Ha nem változtat, akkor csak véglegesíteni kell a rendelést, ehhez a “Megrendelést véglegesítem” gombot kell bepipálni, majd a “Tárolás” gombot kell megnyomni.
 
 
Nagyításhoz kattintson a képre!
 
A véglegesítés és tárolás után az Ön megrendelése ügyfélszolgálatunkon azonnal megjelenik, és megkezdődik a megrendelés feldolgozása, amiről Ön üzenetet fog kapni tőlünk.
A hozzánk beérkezett megrendelésekről az Ön programjában elérhető visszaigazolást küldünk, ahol figyelemmel kísérheti megrendelése feldolgozásának állapotát, illetve azonnal rendezzük az Ön licencét ami ezentúl a felhőből fog frissülni az Ön gépén.
Amennyiben nincs a használatban változtatási igénye, úgy egyéb teendője a megrendelés véglegesítésén kívül nincs. Ha módosítani szeretne a használt programok szolgáltatásaiban, moduljaiban, akkor a megrendelő képernyő megfelelő moduljánál felkínált opciók bepipálásával tudja a változtatási igényét közölni. Amennyiben Önnek volt az elmúlt évben telefonos tanácsadásra előfizetése, úgy ezzel együtt kezeljük terméktámogatási igényét.
 
Az ügymenet gyorsabbá, közvetlenebbé válik, amennyiben segítséget kér tőlünk, úgy lépjen velünk kapcsolatba, munkatársaink szívesen segítenek.
A 2022-es programváltozatokba több hasznos új funkció, digitális eljárási lehetőség, lista, egyéb szolgáltatás került be, a jogszabályi változásokat igénylő módosításokon túl, melyek remélhetően megkönnyítik az Önök bonyolult munkáját.
Kérdése van?
Keressen minket!
Tel.: +36-75/343-646E-mail: info@contorg.hu
Postacímünk: 7020 Dunaföldvár, Gábor Pál utca 5.
Teamviewer - Contorg
© Copyright 1988-2022. Contorg Kft. Minden jog fenntartva. Adatkezelési tájékoztató Arculattervezés, honlaptervezés: Kreatív Vonalak
Felhőalapú vállalat irányítási rendszer pályázat